Klantenservice

Kom je er niet helemaal uit op Outdoorspecialist.nl? Heb je vragen over producten, bestellingen, retouren of andere onderwerpen en kun je het antwoord niet onder 'veelgestelde vragen' vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice. De klantenservice is het centrale punt voor vragen of klachten over geleverde bestellingen. De Outdoorspecialist winkelier wordt middels de klantenservice op de hoogte gehouden.

Heb jij:
- Een vraag of klacht over een product welke je in een vestiging hebt gekocht? Neem dan contact op met de vestiging.
- Een vraag of klacht omtrent de levering van jouw order via onze webshop? Neem dan contact op met de klantenservice.


Contact Outdoorspecialist vestiging?
Wanneer je vragen hebt over producten die in een Outdoorspecialist winkel gekocht zijn word je verzocht rechtstreeks met de winkelier contact op te nemen. Telefoonnummers en e-mailadressen van onze winkeliers vind je in het winkeloverzicht.


Contact klantenservice webshop
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 9.30 tot 16.00 uur. E-mails proberen we zo snel mogelijk, maar altijd binnen 48 uur te beantwoorden.

Aangepaste Openingstijden
Voor openingstijden tijdens feestdagen of andere wijzigingen verwijzen we graag naar onze contactpagina.


Email: klantenservice@outdoorspecialist.nl
Telefoonnummer klantenservice: +31885440540


Overige informatie
De klantenservice behandelt vragen, opmerkingen of klachten over onze producten en/of onze dienstverlening. Onze klantenservice streeft ernaar om je binnen 1 á 2 werkdagen te voorzien van een antwoord op je vraag, opmerking of klacht.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Wil je meer weten over Outdoorspecialist.nl? Kijk dan op de pagina 'Over Ons'.